Jag startar dagen med en kyss..

Ännu en vecka, ännu en ny dag. Livet rullar på, och jag har inga klagomål alls. Jobbade hela dagen igår, 7 - 16. Det gick bra. Förutom min envisa hosta känner jag mig kry igen. Börjar inte förrän 15.45 ikväll. Härligt! Har dock heldag imorgon, men e' ledig på torsdag. Ska bli skönt. Då fyller ju Mican år, så ska hem till svärmor och svärfar och grilla. Hoppas på fint väder :)

I söndags va' vi i Linköping. Elida mådde inte bra, så hon fick stanna hemma hos mormor. Så det va' bara jag, älskling och lillprinsen som åkte. Vi hade en myspys dag. Blev många timmar där. Först IKEA, sedan Toy's och massa annat. Åt på älsklings favvoställe, som tyvärr inte blev lika uppskattat av mig, som vanligt. Jag e' för kräsen :) Blev ganska mkt handling. Köpte bla nya sängar till kidsen. Hittade nya träningsbrallor på Stadium, för halva reapriset! Då blir man glad :) Hittade en skitsnygg jacka där oxå, och nu ångrar jag att jag inte köpte den. Typiskt. Vi som inte har Stadium inne i stan. Nåja, får hoppas att den finns kvar nästa gång vi kommer dit.

Igår åt vi pizza :) Körde in till stan efter jobbet, sen åt vi pizzan hemma hos svärmor och svärfar. Kom hem igen lagom till läggdags vid åtta :) Hamnade sen i soffan med en burk nutella och mariekex. Fy på mig! Där somnade jag gott..tihi. Fattar inte varför tv:n e' sååå sövande.

Idag händer det inget spec. Ska dammsuga, sen ska vi gå ut en sväng. Måste upp till affären. Skriver mer en annan gång..

Bye..

Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?

RSS 2.0