Lediga dag :)

Det e' härligt att få va' lite ledig ibland. Jobbar kväll imorgon, 14 - 21, och sen e' jag ledig på lördag igen. På söndag jobbar jag bara mellan 7 och 13. Hur lyxigt som helst :) Veckan därpå blir aningen värre. Börjar gå på timmar på måndag igen, mitt vik går ut på söndag. Så jag jobbar varje dag nästa vecka, tom helgen. Men men, jag bara tackar och tar emot. Tur att man älskar sitt jobb :)

Ikväll blir det kalas. Mican fyller 18 idag, så vi ska in till stan när älsklingen kommer hem från jobbet. Skönt att man inte behöver gå upp halv 6 imorgon :)

Har städat och gnott här hemma hela fm. Nu e' det så fint så fint. Iaf ett tag :) Brukar inte ta så lång tid innan allt åker fram igen..tihi. Har man två busfrön så har man. Nu slappar vi bara. Orkar inte göra ngt spec idag. Vill bara att tiden ska gå fort, så Johan kan komma hem nån gång. Saknar honom..

Nähä, nu har jag inget mer att skriva.

Bye..

Btw.. kolla in den här länken --> http://www.aftonbladet.se/kropphalsa/nyheter/article391471.ab

Äntligen uppmärksammar ngn oss smala som förgäves vill lägga på sig lite! Det va' fan på tiden! E' sååå trött på alla artiklar som heter ngt i stil med "Så går du ner 5 kilo på en vecka.." osv. Själv fick jag gå till en dietist och betala för att få lite råd. Folk fattar verkligen inte att det e' precis lika jobbigt att va' smal och inte kunna gå upp i vikt som det e' att va' tjock och inte kunna gå ner i vikt. Och det e' lika svårt.

Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?

RSS 2.0