Vecka 24

Ljuvliga, regniga söndag. Gick och lade oss alldeles för sent igår, eftersom vi först kollade på film och sen spelade Uno i sängen alldeles för många ggr :) Sen ringde det underbara alarmet 05.30 imorse, och då va' det bara till att ta sig i kragen och kliva upp ur den varma, goa sängen. Usch, det va' inte alls kul. Men upp kom jag iaf, och frukost fick jag i mig. I tid till jobbet kom jag oxå. Men fy, vilket väder! Det har spöregnat precis hela dagen. Så jäkla trist. Men dagen gick iaf fort, och jag slutade redan kl.13. Härligt :)

Idag går vi in i ny vecka, vecka 24. Fort går det :) Hinner knappt med i svängarna. Nästa måndag e' det dax för bm-besök igen. Ser inte fram emot det så där jättemkt, fast visst ska det bli mysigt att få höra lillhjärtat slå igen. E' inte supernöjd med den bm jag fått. Men eftersom det inte e' första barnet så bryr jag mig inte om att byta. Jag vet ju typ vad det hela handlar om..tihi.

Ska krypa upp i sängen och lösa lite korsord nu tänkte jag. Bara mysa lite och slöa. Imorgon jobbar jag heeela dagen, på tisdag kortdag 7 - 14, onsdag heldag och kväll torsdag och fredag. Jobbar givetvis hela helgen oxå, så det blir en tuff vecka :)

Nähä, det va' allt för denna gången. Bye bye!



Magen vecka 24 :)


Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?

RSS 2.0