You make me soooooo happy baby!

"Hmm, detta inlägget skrev jag för över en månad sen, men det har inte blivit publicerat. Skumt. Nåja, här e' det iaf. "

Har haft en riktigt busy vecka. I torsdags va' jag hos frissan och investerade i nya lockar. Äntligen! Just nu känner jag mig inte så assnygg precis, håret känns mest ovant och megastort. Men om nån vecka så, då jäklar :) Blev lite shopping efteråt, medans jag väntade på bussen hem. Köpte mig en rooosa kjol och hittade en superfin present åt svärmor och svärfar. En skål blev det, av Mats Jonasson, med en blå/grön fjäril på. Matchade ljuslyktan som jag köpte åt dem förra året, så jag blev jättenöjd med valet.

Åkte in till stan sen igen, fast när älsklingen kommit hem från jobbet. Köpte mig en till kjol, fast en grå :) Hittade ett grå/vitt linne på JC och Johan köpte nya jeans. Sen åt vi pizza, bara vi två :) Myspys. Elida va' hos farmor och Elliot hos mormor, så man får ju passa på..tihi. 

Sen blev det storhandling på maxi, innan vi körde hem. Där va' skitmkt folk, som vanligt. Skönt att ha storhandlingen gjord för denna gången :) 

Igår va' det kalas hos svärmor och svärfar. 118-årskalas, för de har fyllt 50 båda två och Mican fyller 18 i augusti. Det bjöds på supergod mat, men där va' alldeles  för mkt folk. Sån't tycker vi inte om :( Åkte hem först av alla, för Ellioten va' jättetrött, men vi stannade ändå i över fyra timmar.

Idag har vi varit i Krokstorp en sväng. Umgåtts med svärföräldrarna, för de åker till USA på tisdag och blir borta i två veckor. Lång tid :(

Imorgon börjar jag på mitt sommarvik. Ska bli härligt :) Sju hela veckor i hemtjänsten :)

Nähä, nu ska jag mysa med kidsen, innan de ska nattas.

Bye..


Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?

RSS 2.0