Dan före dan..

Jaaa, imorgon e' den stora dagen här! Som jag längtar! Mest för barnens skull, givetvis, men även för min egen del. Jag e' ju som ett litet barn själv :)

Sov läääänge idag. Har inte vaknat en enda gång under natten. Bara soooov, ända till kl.08. Sen gick jag upp, ut i snön och efter det placerade jag mig här i köket med en het kopp te samt lite knäcke. Ska börja röja lite här hemma nu, för jag slarvade ju som sagt igår :) Bäst att passa på innan barnen kommer upptassande ur sina sängar.

Kl.13 kommer mamma hit, och då drar vi till staden. Innan dess ska jag få lite tid ihop med Marie, för skitsnack och julmys. Det e' alltid kul att få besök :) Laddar inför den sista shoppingen nu, och hoppas verkligen på att jag e' den enda som planerar ett sista ryck innan jul ;)

Nähä, röj it is! Hörs sen!

Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?

RSS 2.0