Fyra!

Vilken härlig morgon! Och nä, jag e' inte ironisk. Satt och njöt i min ensamhet och åt frukost, när jag hade lämnat barnen i skolan/dagis. Väckte Hollysen strax efter 09, och nu har hon ätit gröt och leker för fullt. Jag ska strax hoppa in i duschen, sen tänkte vi ta oss en promenad.

Igår hade vi en heldag i Linköping. Jag, Johan, Elliot och Holly. Elida va' ju i skolan :) Vi hittade en massa julklappar, och det känns så himla skönt. Har bara ett par stycken kvar nu, får c om vi kan fixa dem nästa vecka.

Det blev sent igår, för mig och älskling. Vi satt nämligen uppe och slog in alla julklapparna. Skojskoj! :) Sen blev det ett avsnitt av hemmafruarna. Somnade på en gång när vi gick och lade oss. Skulle egentligen c på Arga Snickaren i sängen, men pallade inte. När alarmet ringde 06.30 så snoozade jag ett par ggr. Gick inte upp förrän strax efter 07. Men vi hann i tid, så det va' ingen fara :)

Jisses, nu har min lilla tjej visst bestämt sig för att hon behöver fler tänder. 4 bissingar pryder hennes gap nu, så himla sött! 2 dagar kvar till ettårsdagen nu, så det e' verkligen nedräkning!

Nähä, duschen väntar. Bye bye!

Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?

RSS 2.0