Godnatt!

Hej hopp! Ska egentligen hoppa i säng nu, men kom på att jag inte bloggat på ett litet tag. Detta måste givetvis lösas direkt, så här sitter jag nu. Har inget spec att skriva om, inget spec har hänt. Dagarna har rullat på som vanligt. Älskar iaf att det e' helg, för då har vi ju Johan hemma hela tiden. Mysigt!

Har haft en riktig slappdag idag. Johan körde iväg Elida till svärföräldrarna efter kl.13 nån gång, sen kom hon hem igen vid 17-snåret. Vilken skillnad det blir när man bara har två barn hemma! Sååå lugnt, men även tomt förstås. Elida och Elliot behöver en paus från varandra ibland, så e' det bara. Vissa dagar bråkar de fruktansvärt mkt, medans de dagen efter kan va' bästisar. Barn e' för roliga :)

Vi har kikat på en film precis. Det blev Natt på museet 2, men den va' inte så bra. E' ganska besviken. Skulle egentligen sett en till nu, men det orkar jag inte. Nu ska jag gå ut med svansviftarna, undvika att halka i trappan här ute och sen in och lägga mig i min sköna säng.

Godnatt!

Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?

RSS 2.0