Mitt i natten

Idag har det varit fullt upp i mitt lilla liv. Gick upp tidigt, fixade iordning mig och barnen, tog bussen in till staden, traskade till BVC, sen tebax till staden igen, shoppade lite, och åkte sen hem. Phu!

Holly fick förresten sin andra dos av vaccinet idag. Det gick superbra. Nu håller vi tummar och tår för att febern ska hålla sig väck!

Väl hemma blev det lite städning. Bara det absolut nödvändigaste. Får ta igen det andra imorgon :) Sen kom pappa och bror min hit. Erik ska ju stanna över jul/nyår, så det blir mysigt. Han har varit här hela kvällen. Vi har fikat, spelat spel, han har lekt med barnen, vi har ätit mat, spelat ännu mer osv osv. Han stack nyss hem till mamma (han sover där), men kommer imorgon igen.

Klockan halv elva fick jag för mig att jag skulle göra lite mer ischoklad, så det gjorde jag. Nu e' kylen påfylld, och imorgon blir det lite mer vit ischoklad. Det va' verkligen ngt av det godaste jag ätit! Sen slog jag inte lite klappar. Himla kuligt :)

Imorgon blir det stressigt. Jag och Johan ska, tillsammans med resten av O-hamn, införskaffa det allra sista inför julen. Har 3 julklappar kvar att handla och så blir det julmat. Tjohoo! Ska vässa armbågarna, lämna barnen hemma och ge oss iväg. Wish us luck! :)

Nähä, nu blir det nog sängen, känns det som iaf. Marie kommer hit vid 11 imorgon (idag), så innan dess ska vi va' anständiga och jag ska ha hunnit dona lite. Så går det när man slarvar dagen innan :) Sen ska mamma va' här och passa godingarna, medans vi sticker till staden.

Nattinatt!

Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?

RSS 2.0