Morrn morrn

Sitter här i köket i min ensamhet. Sörplar mitt heta te och njuter av alla fina ljus i morgonmörkret. Jag älskar verkligen julen. Kan vi inte få lite snö nu oxå..? Inte för att jag gillar snön när jag ska dra en tung vagn igenom eländet, eller när uppfarten ska skottas, eller när skiten smälter och blir till snömodd.. Men.. jag älskar den ändå. Snön hör ju till julen. Eller hur..??!!

Idag e' det den 7:e december. Om 3 ynka dagar har vi en ettåring här hemma. En ettåring! Shit alltså, så sjukt när man tänker efter. På torsdag morgon klockan 05.00, e' det exakt ett år sen jag vaknade med en ond mage. En mage som jah först trodde spelade mig ett spratt, för inte skulle jag väl föda barn hela 3 dagar innan utsatt datum..?? :) Men visst tusan skulle jag det! Kl.08.12 föddes vår lilla Holly, med buller och bång. Och sen dess har livet inte varit annat än helt underbart, precis som när de andra knattarna kom till vår familj. Vad vore livet utan barnen..? Vågar knappt tänka så. De e' ju vårt allt, de vi andas och lever för. Älskade, älskade ungar! <3

Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?

RSS 2.0