Ny vecka

Jaha, då va' det måndag igen. Helgerna går jämt så himla fort! Vaknade 06, av att en kisekatt jamade nedanför sängen. Gick upp, och då kände jag av den förbannade huvudvärken igen. Va' fan! Har inte haft ont på några dagar nu ju.. Tryckte i mig 2 panodil, sen kröp jag ner i sängen igen, med kudde och täcke över huvudet. Jag förstår verkligen folk som i ren desperation tar en borrmaskin, och borrar hål i skallen. För när det gör sååå jävla ont, då kan man göra nästan vad som helst, för att försöka bli av med skiten. Trycka hårt på delar av huvudet, banka huvudet i väggen.. Ja fy fan.

Tyvärr va' jag tvungen att gå upp vid 07 igen, fast jag klarade inte av det. 07.20 kravlade jag mig ur sängen, väckte barnen, fixade frukost, tog fram kläder osv osv.. Johan lämnade båda barnen i skolan/dagis, så jag kunde gå och lägga mig en stund igen. men tror ni att jag gjorde det..? Nä, självklart inte. Men nu börjar faktiskt huvudvärken att släppa. Skönt!

Har fått i mig frukost, och nu blir det lite tvätt och städ i väntan på att Hollysen ska vakna. Igår tog hon förresten ett till steg. Såg så sött ut dock, så jag va' tvungen att skriva om det. Hon stod i sovrummet hos mig, när jag höll på att vika tvätt. Hon e' jätteduktig på att stå utan att hålla i sig, och nu står hon allt längre stunder. Då såg hon ngt på golvet bakom sig, vände sig halvt om, tog ett steg mot saken hon sett och satte sig sedan ner på knäna precis där. Så jäkla go :)

Nä, nu måste den här mamman göra lite nytta. Bye!

Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?

RSS 2.0