Örk

Jaha, en ny dag. Ännu en morgon som jag vaknar med extrem huvudvärk och halsont. Detta kan inte va' normalt. Jo, halsontet kanske, men inte huvudvärken. Jag vill inte direkt leva på panodil en dag till. Jag som egentligen e' anti-tabletter. Tänkte testa att skita i värktabletter idag, och c om det släpper ändå. För som det har varit de senaste dagarna har jag fått knapra i mig en ny tablett var fjärde timme, då huvudvärken blixtrat över mig igen. För som jag sa, jag e' ju lite anti :)

Ikväll e' det meningen att jag ska jobba, men jag har ännu inte bestämt om jag ska eller inte. För det första så känns det som jag har sandpapper i halsen och svalget, för det andra så snorar jag och för det tredje så dunkar mitt stackars huvud. Om jag inte jobbar nu så kan jag kanske inte jobba förrän efter jul, då Johan börjar sin jour nästa vecka. Och nästa vecka e' det kalasande och firande som gäller. Fullt upp alltså. Jaja, jag dör inte om jag jobbar i ynka 5 timmar ikväll, men tänk om jag smittar en stackars pensionär. Väntar en timme till och ser om halsen blir bättre. Det e' ju alltid värst på morgnarna.

Elliot e' hemma idag oxå, och han blir antagligen hemma imorgon med. Varför ska han gå till dagis när han e' lite hostig, om hans mamma ändå e' hemma hela dagen..? Nä vi hoppas på nya tag efter helgen, så han kan leka med alla kompisar igen :)

Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?

RSS 2.0