Skallebank

Fattar inte hur man kan ha sån här huvudvärk som jag haft hela dagen. Visst, det har släppt ngt med hjälp av panodil, men bara stundvis. Snorar gör jag oxå, men halsen känns bättre, tack och lov! Ngn feber har jag inte känt av idag, men det kan bero på panodilen som tas var fjärde timme :) elliot hals verkar oxå bättre, och han e' pigg som tusan. Kanske blir dagis imorgon, vi får c.

Elida e' hemma från skolan igen. Slutade redan 12 idag. Hon och Elliot leker med sina Playmobilgubbar, som de fick i kalendern. Populära saker minsann :)

Hollysen sover. Hon lär väl vakna om en halvtimme ungefär. Ska hinna fixa lite med tvätten innan dess. Slänga in nytvättad tvätt i torktumlaren och fylla tvättmaskinen med mera smutstvätt. Welcome to my life :)

Har inte så mkt annat att skriva. Dagen rullar på, som alla andra. Känner mig inte kry, men har samtidigt inte tid att va' sjuk. Längtar tills Johan kommer hem. Då ska jag slänga mig i sängen eller soffan med min bok :)

Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?

RSS 2.0