SNÖ

Jepps, inatt har det snöat minsann. Ett vitt lager har lagt sig i vår trädgård. Det vräkte ner snö för nån timme sen, men nu singlar det bara nån enstaka flinga. Vi får väl c hur det blir under resten av dagen.

Kom i säng alldeles för sent igår med, trots att jag va' hur trött som helst. Inte bra det här. När mitt alarm ringde vid 06 trodde jag att ngn skämtade med mig..haha. Men trots att tröttheten nästan tvingade mig att ligga kvar i den varma sängen, så gick jag faktiskt upp då. Lät vovvsarna busa runt i snön en stund, sen gick jag in och kröp ner i sängen igen. Myyys! Finns det ngt härligare än att somna om..?? :) När Elida kom ner (typ 08.30) kändes det dock som att det bara hade gått en kvart..tihi. Nu e' alla barn uppe, och vi har ätit frukost.

Tittade på Lucia på tv förut. Den här mamman va' ju så duktig så hon spelade in det :) Va' inte så impad över programmet, men kidsen gillade det. Och det e' ju huvudsaken :)

Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?

RSS 2.0