Svisch

Oj, idag e' det redan den 26:e december. Tiden bara svischar förbi i ilfart, och jag hinner inte med. Det va' ju precis jul. Eller nä, det va' ju för tusan precis höst. Jaja, nu e' det snart inte ens 2009, utan 2010. Undrar hur många ggr jag kommer skriva fel årtal :)

Jag sov skitlänge idag. Gick inte upp förrän vid 10. Barnen sov som stockar, så det va' ingen fara på taket, men det känns inte så himla bra. Jag brukar ju hinna med en del innan de vaknar.. Antar att jag behövde lite extra sömn. Förra natten kom jag inte i säng förrän typ kl.02, sen va' jag uppe igen redan vid 07.30.

Funderar på om man ska fixa barnvakt, så jag och Johan kan dra in till Maxi och storhandla. Hade varit skönt att ha det gjort. När vi va' där i onsdags så köpte vi bara inför jul/nyår, för det va' så mkt folk. Vi orkade inte dra runt på en överfull kundvagn då. Fast vem försöker jag lura..? Precis som att det inte kommer va' fullt med folk idag! Mellandagsrean har ju börjat, och då blir folk som tokar. Själv har jag inga planer på att ta mig till rean i år. Det brukar bara finnas skit kvar ändå.

Imorgon ska jag iaf jobba. Delad tur tom. Det va' ett bra tag sen jag jobbade fm, så jag kommer väl att va' helt död efteråt. Kommer behövas ett par timmar på dagen, då jag kan lulla hem och vila lite..hehe. På måndag ska jag jobba kvällen, sen blir det kvällen på nyårsafton oxå. Ganska lagom.

Nähä, nu ska jag bädda lite sängar och dona lite, sen får vi c hur det blir med handlingen.

Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?

RSS 2.0