Grattis Norge!

Då va' det söndag igen. Sista dagen på helgen. Varför känns söndagar alltid så trista, så gråa..? Hela dagen går jag och väntar på att den ska ta slut, fast jag egentligen aldrig vill att den ska göra det. Jag vill ju ha helg hela tiden, för det betyder ju att Johan e' ledig och hemma hos oss. Det finns ju inget mysigare :)

Så, då va' eurovision över för denna gången. Shit, så kassa vi e'. Men låten som vann (Norge) får klart godkänt av mig, även om det inte va' min typ av låt. Killen som sjöng va' duktig, och kommer nog att stjäla många flickohjärtan. Synd bara att den nog kommer att bli sönderspelad på radion, som så många andra låtar.

Igår fick Hollysen inviga Hokus Pokus-stolen. Hon har testat den en gång förut, men då va' hon inte så stabil som hon e' nu. Igår gick det jättebra. Hon satt vid bordet och åt gröt, så himla söt! Bankade i bordet och skrattade typ hela tiden. Gosungen :)




Hon smakade lite vatten i sin nappflaska oxå. Det tycker hon e' himla kul. Men när hon fick hålla den själv hade hon lite problem. Hon hittade inte "tutten", för flaskan e' lite för hög :) Ska köpa en liten pipmugg åt henne istället, med handtag.



Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?

RSS 2.0