It's monday again!

Veckorna går fort minsann. Nu e' det måndag igen. Jag har sovit som en stock hela natten. Annars brukar jag vakna nån gång mellan 4 och 6, när vår lilla vovve blir kissnödig. Men idag va' han nog lika trött som mig. Jag vaknade av mitt alarm klockan 7, och då sov han fortfarande. Morgonarbetet gick smidigt. Jag väckte kidsen strax efter 7, och vi traskade iväg till dagis strax efter 8. Innan vi gick hade alla 3 barnen ätit och fått på sig kläder. Inte dåligt va'..? :) Väl hemma igen va' det min tur att få mumsa frulle. Jag har inte gjort ngn nytta alls än, och har inga planer på det heller. Men det e' inte direkt ngt fint väder ute, så jag har ju hela dagen på mig. Varför fylla dessa ynka 3 ensamtimmar med ngt så trist som tvätt och städ..?

Igår hade vi besök. Maria, Daniel och deras lilla Albin kom hit. Sötaste ungen. Förutom mina då förstås :) Vi grillade och hade det mysigt. Maria hade med sig godaste kakorna (du känner mig bra :). Men tiden går förstås väldigt fort när man har trevligare än trevligast. Tack för igår! vi får cs snart igen! :)

Nu ska den här mamman slita sin blick ifrån datorn, och börja förbereda sig inför hämtningen på dagis. Tänkte först att jag skulle hinna duscha och fixa håret innan, men det kan jag ju glömma nu. Ska ut i trädgården och "kissa hunden", sen hinner jag inte mkt mer.

Bye!

Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?

RSS 2.0