Jag stjäl igen

Jag föddes: 16:e september 1980
Tycker du om någon just nu: Jepps
Gröna eller röda äppeln: Röda.
Vem ringer du när du är arg/ledsen: Maria eller pappa
Vilken tid gick du upp idag: Först 04, sen 08 :)
Har du sovit i din egna säng inatt: Jepps
Har du sovit ensam inatt: Nope
Har du strumpor på dig nu: Nope
Vart vill du bo när du blir stor: Jag e' stor, eller vuxen iaf
Är det okej att gråta: Of course
När grät du senast: Det va' nog inte alls längesedan
Vilken årstid tycker du bäst om: Hösten e' min favorit
Vad skulle du göra om du vann en miljon: Betala av vårt topplån på huset och shoppa upp resten :)
Vill du gifta dig: Jag e' redan gift
Vill du ha barn: Har tre redan, får c om det stannar vid det :)
Solar du ofta: Nope, never
Är du bra på att laga mat: Nja, inte direkt
Vilken är din favorit smak på glass: Choklad och päron (när det gäller kulglass)
Bor dina föräldrar tillsammans: Nope
Är du morgon eller kvällsmänniska: Morgon
Vilken ögonfärg har du: Blå/grön.
Vilka hårfärger har du haft: Oj, alla möjliga. Ljust, blått, mörkviolett, svart, mörk granat..
Har du någon gång gråtit dig till sömns: Många ggr
Är du beroende av något: Min familj
Vad gör du på helgerna: Myser med familjen
Brukar du bädda sängen: Jadå
Har du kysst någon under den senaste veckan: Självklart
Vad var det senaste du sa: "Nej Laban!" Han försökte bita i tapeten
Vem kramande du senast: Holly
Saknar du någon nu: Mmm..
Vem ringde du senast: Ringde pappa igårkväll
Var du glad igår: Ja
Sminkar du dig: Det händer :)

Denna lista har jag stulit av --> http://mansondust.wordpress.com/author/mansondust/


Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?

RSS 2.0