Måndagkväll

Härliga kväll. Efter en fullspäckad dag (som vanligt) välkomnar jag den. Vi ska gosa ner oss i soffan alldeles strax. Det e' ju Ballar av stål ikväll. Det kan man ju inte missa. Det e' så jäkla kul.

Det gick bra hos ögonläkaren idag. Elida såg helt perfekt, och skelningen lös med sin frånvaro även denna gång. Skönt! Vi ska dit om ett år igen, för säkerhetsskull. Efteråt fikade vi i kafeterian på sjukhuset, sen körde vi hem igen, och maken åkte iväg för att jobba några timmar.

Det har regnat ganska mkt idag, men kidsen har varit ute i trädgården och lekt iaf. När vi kom hem från stan va' det strålande solsken, men då skulle de minsann inte va' ute. Barn e' för roliga :)

Ngt roligare har vi inte haft för oss. Jag har kämpat vidare med tvätten, och gör så än. Fast just nu sitter jag här, med lillasyster i famnen. Det e' lite jobbigt att skriva med bara en hand :) Ska natta henne strax.


Det va' väl allt för denna gången, kanske allt för idag. Vi får c.

Kommentarer:
Postat av: Fokalpunkt

Hej! Jag har börjat med ett moment i min blogg med det catchiga namnet "En bloggare bloggintervjuar en annan bloggare om bloggar och bloggning". I egenskap av att vara författare till en välskriven blogg (got to grease the wheels), skulle du vara intresserad av att svara på sex korta frågor? Svaren publiceras i ett inlägg på min blogg i intervju/recensionsstil. Tack på förhand!



Och om du tänker svara, svara i form av en kommentar i min blogg. Jag gör det inte till en vana att kolla folks bloggar efter svar på mina kommentarer.

2009-05-11 @ 23:35:22
URL: http://fokalpunkt.blogspot.com/
Postat av: Fokalpunkt

Precis! Här får du dem igen.



1. Vad handlar din blogg om?

2. Vad får dig att vilja skriva?

3. Vad gör en bra blogg bra?

4. Finns det något du tycker fler bloggare bör undvika? Något speciellt du irriterar dig på?

5. Vilka bloggar läser du?

6. Finns det någon sorts blogg du undviker att läsa?

2009-05-12 @ 00:13:32
URL: http://fokalpunkt.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?

RSS 2.0