Myspys

Så där. Har hämtat kidsen på dagis. Vi har ätit lunch (varma mackor blev det, efter mkt tjat och övertalning från stora dottern). Några vändor i trädgården har det oxå blivit, men det e' inte kul precis, i detta gråa och trista väder. Blött och kallt, med regnskurar hit och dit. Usch, nu vill jag ha sommar och sol och glass och sån't.

Vi sitter och väntar på pappan, som snart borde komma hemrullande. Jag borde göra mig iordning, men orkar inte riktigt. Lilla dottern e' på bra humör, som hon brukar vara nästan jämt, men det har blivit många timmar på min arm iaf. En liten mammagris e' hon, vill bara gosa och mysa hela tiden :) Just nu ligger hon och leker lite, så jag tog tillfället i akt och satte mig här en stund. Stora dottern lägger pussel och sonen leker med bilarna där uppe. Skönt att barnen kan roa sig lite själva, även om det e' skitväder ute.

De hade haft roligt på dagis iaf. Lekt med sina bästisar båda två. Imorgon e' dagis stängt, så då tar vi sovmorgon. Härligt! :) På fredag ska Johan hälsa på Elida på hennes avdelning. Han e' ju pappaledig på fredagar, så han får passa på då. De ska ha utedag på fredag..tihi. Nästa vecka ska han nog hälsa på hos Elliot.

Nä nu får mamman lämna datorn. Hoppas att solen lyser i Kalmar, och på var och en av er. Kram!


Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?

RSS 2.0