Non blogging

Haft dåligt med tid, eller lust oxå för den delen. Pappa har varit här. Han kom igårmorse och åkte för några timmar sen. Vi Har gjort massor i trädgården. Mest pappa iofs, men det blir ju så när man har 3 barn, och spec när den ena e' en liten bebis :) Det börjar bli fint här ute nu. Lite rabatter, ett grönsaksland och buskarna har fått sig en omgång. Fast färdig blir man ju aldrig. När man gått runt ett varv så e' det dax att börja om igen. Men jag älskar vårt hus, vår trädgård och vår lilla håla. Kan inte tänka mig att bo ngn annanstans :)

Nu har jag en tjurig tös här, så jag pyser iväg igen. Bye!

Kommentarer:
Postat av: Magda

Vilken tur, för ja tycker oxå det är väldigt trevligt att ni bor i denna lilla håla :)

2009-05-15 @ 20:55:52

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?

RSS 2.0