Skit

Dumma fredag. Jag e' inte alls nöjd med denna dagen, och hade det funnits råd och bot att få, så hade jag klagat och gnällt ännu mer. Som vanligt blir det bloggen som får ta smällen. Johan e' ledig idag, yeah right. Vilket skämt. Nog för att jag visste att han skulle börja sin jour idag, och åskvädret som drog fram över vår lilla håla igår gick ju inte precis att missa. Men ändå. Jag hade hoppats på en mysfredag. En fredag med älskling hemma. Med hela familjen hemma. Dumma mobilen ringde redan vid åtta. Självklart gällde det jobbet, och maken fick köra iväg på en gång. Jäkla skit!

Barnen e' där uppe och leker. Det e' skönt med stora barn, som kan passa sin syster en liten stund. De servar henne med leksaker, sjunger lite och klappar på henne när hon ligger och gymar. Hon älskar verkligen sina syskon. Lyser upp som en sol så fort hon får syn på ngn av dem, eller hör deras röster. Den där syskonkärleken, den e' så härlig. än så länge. Om några år slåss de väl :)

Nä nu ska mamman slänga in barnen sina i duschen. Det regnar ute idag, så vi får c vad vi ska hitta på för ngt. Bye!

Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?

RSS 2.0