Släng dig i väggen, bananskal!

Jag e' verkligen för varningsskyltar och texter. Om jag ska riskera mitt liv, så vill jag iaf bli förvarnad först, så att jag kanske kan klara mig.

När jag plattar mitt hår så använder jag ett värmeskydd, ett spray. Jag brukar stå i hallen där uppe, eller i badrummet. En dag höll jag på att halka i hallen, och en annan dag halkade nästan Elliot i badrummet. "Shit, va' halt det va' här då! Måste va' sen jag torkade golvet..", tänkte jag då. Sen pratade jag med min pappa. Han sa att sen Stina (min styvsyster) börjat använda det där sprayet (hon köpte samma) så har det blivit jättehalt på deras golv. Först trodde de att badrumsmattan blivit gammal och sliten (gummit under), så de slängde den. Men det va' fortfarande halt. Och då kom de på att det va' sprayet, som gör golvet megahalt. Och jag överdriver inte. Golvet blir som rena rama isbanan. Helt sjukt.

Så mitt råd denna dag e': Spraya håret i duschen, för du vill väl inte riskera att du eller ngn annan slår ihjäl sig..??



Platt hår - inte en look to die for!

Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?

RSS 2.0