Solig lördag

Det e' en fin lördag. Solen skiner, fast det blåser en del oxå. Johan jobbar, såklart. Trist, men vad gör man..? Imorgon ska han iaf va' ledig. 

Igår hade jag en supermysig dag. Vi åkte in till stan, bara jag och Holly, och träffade Maria och Albin. Vi fikade, shoppade, snackade skit och åt glass. Mkt bra dag alltså :) Jag hittade faktiskt ett par nya skor till sist. Slutligen blev det ett par rosa (vad annars:) ballerinaskor. Hittade även en supertuff t-shirt med Kalle Anka. En ny bh oxå, som passar. Wow! 

Har haft sovmorgon idag. Gick inte upp förrän strax innan tio..tihi. Iofs va' jag ju uppe och ute med vovvsarna vid sjusnåret, men sen kröp jag ner igen. Skönt! 

Johan och de stora kidsen va' hos veterinären med Laban igår. Han skulle vaccineras. Det hade gått bra, men han hade fortfarande kvar sina mjölktänder. Om han inte har tappat dem när han blir 6 månader, så måste de dras ut tydligen. Undrar hur många tusen det går på. Nåja, vi får hoppas att han tappar dem snart.


Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?

RSS 2.0