Sovmorgon

Idag e' dagis stängt, vilket betyder att vi tog oss en rejäl sovmorgon imorse. Holly vaknade vid halv 8, men somnade om tätt intill mig. Amning e' ngt av det mysigaste som finns! Inte förrän strax efter 9, hoppade mamman upp ur sin goa säng. Härligt! Det e' skittrist väder ute, så vi har bara varit inne. Förutom några vändor i regnet med hundarna förstås :) Nu leker kidsen uppe på sitt rum och mamman ska strax laga mat. Men jag har inte bestämt vad vi ska ha för ngt än.

Va' i Kalmar en sväng igår em. Hittade både en ny plattång och en ny mikro. En rooosa plattång..tihi. Sen åt vi på Mc Donalds. Det gör vi nästan aldrig, så när vi väl gör det blir kidsen superglada. Själv e' jag inte så glad för maten där, men det va' skönt att komma hem och slippa matlagning och disk iaf :)

Nu ska jag trolla fram lite food, så vi hörs senare. Bye!

Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?

RSS 2.0