Sunshine!

Hej hopp! Här har ni den bloggslarvande mamman igen. Ibland har hon helt enkelt viktigare saker för sig än att blogga ;) Idag skiner solen igen, alltså en total motsats till igår. Då regnade det precis hela dagen. Ungarna va' så jäkla blöta när jag hämtade hem dem från dagis, så de ville inte va' ute en enda sekund mer. Det blev istället film och mys i soffan. Skönt det med ibland.

Idag gäller det. Holly ska få sin andra spruta. Eller, sin tredje och fjärde spruta blir det ju. Men vem räknar..? :) Usch, jag ser inte alls fram emot det. Sist blev hon skitledsen när hon fick nr 2. Nr 1 reagerade hon bara på sticket, men nr 2 sved rejält. Det gör så ont i mammahjärtat då. Vi e' ju inte precis vana vid att c henne nästintill otröstlig. Men men, tur att man har tröst i bh:n. Det funkar i alla lägen :)

Stora barnen e' på dagis. Det e' sista månaden de går på dagis nu, sen ska de va' lediga heeela sommaren. Och Elida kommer ju inte tebax sen heller, för hon börjar ju i förskolan (nollan) till hösten. Usch! Mina småttingar växer för fort!

Nu ska den här mamman hoppa in i duschen och tvätta sitt hår. Det behövs kan jag lova er! Bye!

Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?

RSS 2.0