Tidig morgon

Tidig morgon igen. Varför i hela världen måste jag vakna så himla tidigt för, när ingen annan i familjen gör det..? Holly vaknade halv åtta, men då hade jag redan varit vaken sen typ halv sju, och tom varit ute med vovvsarna. Elliot kom alldeles nyss ner. Johan och Elida sover fortfarande, och Holly somnade förstås om efter morgontutten :) Nåja, bara att c glad ut och va' tacksam för att jag iaf vaknade av mig själv, och inte blev väckt av ngn annan.

Gårdagen va' lugn och skön. Vi va' ute i det fina vädret. Elida har tränat på att cykla och cykla och cykla. På skolgården går det jättebra. Hon kan cykla jättelångt nu. Men om hon blir distraherad av ngt, och slutar trampa, så går det inte så bra :) Duktig e' hon, min stora tjej! Hon ramlade ett par ggr, men inte så farligt. Det va' inget som avskräckte henne iaf, för hon skulle på det igen direkt. "Men mamma, jag måste ju ööööva mig!" Och hon har ju så rätt :)

Idag ska maken till Krokstorp med de stora barnen. Jag har valt att stanna hemma. Orkar inte åka någonstans idag. Tänkte stanna hemma, pyssla lite med min tvätt (ja, det finns alltid tvätt hemma hos oss) och städa. Dagens terapi alltså :) Solen skiiiner, så jag tänkte inte stanna inne hela dagen. 

Nu blir det frukost, men vi hörs kanske senare. Bye!



Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?

RSS 2.0