Slut

Ojojoj, jag e' helt slut! Älskling kom inte hem förrän efter 17, och nu vilar han lite, så han ska orka va' uppe med mig ikväll..hehe. Det har verkligen varit full rulle här idag. Dotterns kompis har varit här mellan 10 och 15, så jag har alltså haft 3 stora barn och 1 bebis under hela den tiden. Inte bara en dans på rosor kan jag lova er :) Det va' ju meningen att Johan skulle varit hemma, men han har ju som sagt jobbat. Han ska jobba imorgon oxå. Skittrist, men det blir ju bra med pengar iaf. 

Det har stundvis varit jättefint väder med sol och värme, för att sedan slå om och bli grått och trist. Under en av de fina stunderna satt jag och Holly i trädgården, medans de stora barnen lekte. Jag drog ut Elliots Brio sitty, och lät henne sitta i den en stund. Det gick faktiskt riktigt bra, men hon ser väldigt liten ut i den :) Hon gillar ju inte att ligga i vagnen när den står stilla, och det e' ju inte så konstigt eftersom hon då inte ser allt roligt runt omkring. Hon kan ju missa ngt :) Men det dröjer ett tag till innan vi byter till sittdelen på hennes egen vagn. Här ska inte stressas fram, jag tänker njuta av bebistiden, för den varar inte alls länge. Och vem vet, det kanske e' sista gången jag gå runt med en liggvagn. Sista gången som mamma iaf. Mina planer e' ju att jag ska dra runt barnbarn senare i livet :)


Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?

RSS 2.0