Fredag fredag fredag!

Åhh, äntligen! Har verkligen längtat ihjäl mig efter just denna dagen! Lite surt e' det dock att Johan ska på hockey, IKVÄLL! Så jag får c Idol själv, precis som förra fredagen. "Du kan ju spela in det, så kan vi c det ihop när jag kommer hem", sa han så sött igår. Men hallå, vad ska jag då hitta på när han skriker sig hes för IK Oskarshamns räkning (helt i onödan dessutom)..?

Barnen e' hemma idag. Elida va' så hes när jag väckte henne strax efter kl.07. Kunde knappt prata, stackaren. Nu känns halsen bättre säger hon, men det gör ont när hon hostar. Och snorar gör hon, likaså Elliot. Han har oxå ont i halsen säger han, men man kan inte riktigt lita på honom, eftersom han jämt ska göra och vill vara som Elida :) Hollysen sover, och vi andra har precis fått i oss frukost. Iaf jag, som sitter och äter i drygt en halvtimme..haha.

Jaha, vad bjuder denna dagen på då..? Jag e' ganska seg, så vi får c vad man orkar med. Va' uppe redan kl.05.20 imorse. Gick ut med vovvsarna, sen ner i tvättstugan och slängde in tvätt i torktumlaren och i maskinen. Ska strax ner och göra om samma procedur. Måste verkligen få allt tvättat i helgen. Våra 5(!!) tvättkorgar svämmar över i källaren. Johan kom ner när jag höll på med tvätten och undrade vad tusan jag pysslade med sååå tidigt. "Inte konstigt att du e' trött om dagarna..", sa han..haha. Kröp ner i sängen sen igen, men hade skitsvårt att somna om. Somnade nog inte förrän halv 7, eller nå't. Sen ringde klockan 7..tihi. Jag och Elida kröp ner i vår säng och mös lite mer sen. Hon e' så stor min tös, det e' så kul att prata med henne, för hon förstår ju verkligen. Vi pratade om skolan, killar (hon e' ju kär i en kille i sin klass :), julen.. och mkt annat. Gick inte upp förrän halv 8 :)

Nä, kanske ska göra lite nytta nu :)

Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?

RSS 2.0