Fredag!

Frukosten e' avverkad, nu ska den här mamman dammsuga och torka golv innan Holly vaknar. Borde egentligen damma oxå, och plocka undan i vårt sovrum (Johan har placerat en massa i ett hörn, där hans datorbord stod förut), men jag orkar inte..hehe. Vid 10 kommer en vän hit, och då ska vi fika och snacka skit. Alltid trevligt :) Behöver lite folk omkring mig, för klumpen i magen e' inte helt upplöst ännu.

Elida e' i skolan, Elliot och Holly sover. det blir en lugn dag, utan massa måsten. Det enda måstet e' väl isf att mamman måste duscha och klä sig anständigt, innan besöket trillar in :) Imorgon ska jag jobba hela dagen, 7-16, så jag tänker inte slita ut mig idag.

Hörs senare!

Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?

RSS 2.0