Godmorgon!

Måndagmorgon. Alla sover, utom jag. Gick upp för typ en halvtimme sen. Nu ska jag hoppa in en snabbis i duschen, värma mig lite. Sen ska kidsen väckas. Iaf de stora :)

Pappsen kommer idag! :) Får tebax vår bil och så ska pappa klippa vårt ena äppelträd lite. E' nöjd bara det blir till nån äppelpaj nästa år, för som det har varit nu har vi alldeles för mkt äpplen.

Igår va' det farsdag. Johan fick Dumle och Center, plus fyra trisslotter. Och han vann 100 kr. Inte illa :) Det blev en myspysdag, då vi inte gjorde så mkt. Bara njöt av att va' hemma ihop. Jag tog inte ens fram dammsugaren! Får jag ta igen idag..tihi.

Nu måste jag rusa. Har ett "möte" nu på fm :) Bye!

Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?

RSS 2.0