Hård som sten

Då va' hela klanen samlad igen. Jag behövde inte hämta Elida i skolan idag, för Johan va' här i krokarna och jobbade. Alltså hämtade han upp henne och körde henne hem. Kanonbra :)

Har inte gjort så mkt idag. Skulle tvätta, men då kom jag på att sköljmedlet va' slut. Tog ju slut på det igår, min klant. När jag hämtade Elliot på dagis, strax efter 11, gick vi upp en sväng till jobbet, sen vidare till affären. Vi köpte lite bröd och annat nödvändigt (sköljmedel!!), sen skulle min galna unge tvunget ha glass(!!). När vi stod ute i kylan och väntade på att han skulle äta upp sin glass, så såg jag att det va' 30% rabatt inne på ICA (de ska slå igen när som). Klart att vi tog en sväng dit in oxå :) Köpte bara lite smått och gott. Det fanns inte så mkt kvar. Elliot fick iaf brandbilen, som han tjatat om i flera månader (har inte köpt den, för jag tyckte inte att det va' så bra kvalitet på den), så han va' helnöjd. Till Elida hittade jag bokmärken och en liten docka med lite tillbehör. Köpte även lera, som jag hade tänkt att vi skulle pyssla med nu, men den va' stenhård! Har lagt den i blöt nu, så vi får c om den går att använda om ett tag. Störigt.

Nu ska jag ta fram dammsugaren, innan Holly vaknar!

Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?

RSS 2.0