Hej förkylning!

Bläh, va' snorig jag e' idag! Ont i halsen har jag oxå, och huvudet dunkar på. Jaja, lite gnäll löser ju allt. Eller inte :) hade iaf en bra dag igår. Strök julgardiner, pyntade, donade.. Kanske därför jag e' kass idag..haha. Blev en tur till staden oxå. Mc Donalds mat med. Inte min favvis direkt, men man slapp ju iaf laga mat :)

Va' uppe skitlänge igår. Jag och Johan röjde i vårt sovrum. Har slängt hur mkt som helst. Varför sparar vi på allt..? E' väldigt nöjd med vår insats. Ska bära ner lite tomkartonger i källaren strax, sen städa av lite här nere. Elliot och Holly sover. Elliot va' jättehes igårkväll, så jag struntade i att väcka honom. Bättre att han får sova. Elida e' dock i skolan idag. Johan lämnade henne innan han körde till jobbet.

I lördags hade vi en rolig dag. Hela dagen spenderades i Kalmar. Jag shoppade massor, mest till mig själv :) Köpte nästan inga kläder åt barnen, bara lite strumpor och nån body åt lillsnuttan. Sen blev det lite julsaker, så som gardiner och nå't pynt. Det va' sååå mkt folk på Ikea, så jag och barnen stannade utanför och åt korv, medans Johan försökte ta sig in och sen ut ur mängden igen. Lite ramar införskaffades.

Nähä, dax att göra lite nytta innan småttingarna vaknar.

Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?

RSS 2.0