Jippie

Va' underbart det e' att vakna med samma förbannade huvudvärk som man somnade med. Strax innan kl.20 igårkväll bröt den ut, och jag knaprade i mig en panodil. Trodde jag verkligen att det skulle hjälpa..?? När vi gick och lade oss, vid typ 23.30, hade jag fortfarande ont i huvudet. Kul. Likaså när jag vaknade strax innan 08 imorse. Så dagen börjades med en panodil till. Jippie! Jag som älskar att käka tabletter. Skit.

Gårdagen va' annars ganska bra, trots att Johan va' på hockey. Han tog med sig stora tjejen, och lämnade henne hos farmorn under tiden. Så jag hade alltså bara 2 barn hemma igårkväll. Det va' jäkligt lugnt här hemma..haha. Tänk att ett barn minus kan göra sån skillnad. Vi hade det mysigt. Såg på Barda och åt lite choklad, trots att det inte va' lördag ens :) 19.45 va' Elliot helt slut, så då bad han själv om att få gå och lägga sig. Efter nattning av båda barnen satt jag vid datorn ett tag, sprang ner i tvättstugan och sen började jag kolla på Idol, som jag givetvis spelade in. Det e' såååå skönt att kunna spola förbi all reklam sen ju :)

E' väldigt besviken över att Mariette åkte ut. Hon e' så himla duktig! Tycker att Calle skulle åkt igår. Men jag tänker som så att Idol helt enkelt va' för litet för Mariette. Den tjejen kommer gå långt! Lycka till Mariette! Vet att vi kommer att få c mkt mer av dig i framtiden :)

IK Oskarshamn förlorade igår igen. Det visste jag väl! Så nu säger Johan att han inte ska gå på en enda match förrän de har vunnit minst en gång. Haha, vi får väl c hur det blir med det.

Sitter här i min ensamhet i köket. Har precis ätit frukost. Tänkte hoppa in i duschen strax, innan barnen börjar vakna :) Vi ska ju köra iväg hela familjen idag, och julhandla. Behöver lite julgardiner och tänkte även c om vi kan köpa lite julklappar. Så svårt det e' med julklappar. Inte till barnen, men till alla andra. Barnen kan man köpa det mesta till..hehe. I år tänkte vi dock satsa på mest pysselgrejer till Elida. Hon har ju allt annat. Vi har köpt en liten vävstol, och den kommer nog bli väldigt populär :) Sen blir det väl pärlor och annat pyssel. Så kan hon pyssla hela julen..tihi. Till Elliot har vi köpt ett bilgarage, med fyra våningar. Perfekt till alla hans miljoner bilar. Han kommer bli superglad! :) Har inte köpt några klappar åt Holly än, men det blir nog mest kläder. Leksaker har hon så det räcker och blir över. Hon får en plocklåda från Brio (Hello Kitty) när hon fyller år, så det blir nog bara nån smågrej till jul.

Nähä, nu väntar duschen. Får c när vi kommer iväg idag. Ha en bra dag!

Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?

RSS 2.0