Kissen kom hem! :)

Åhh, jag e' så glad! Jag har varit så himla orolig för Hälge. Det e' inte alls roligt att inte veta var ens katt e', vad han gör, om han har det bra, eller om han har råkat illa ut.. Nu behöver jag inte tänka så längre, för nu e' han hemma igen. Min lilla Hälge! <3 Igår kom han bara springande upp på trappan, just när jag tittade ut genom köksfönstret. Mitt hjärta tog ett rejält skutt, och jag rusade ut och tog upp honom i min famn. Han fick supergod burkmat (som bara ges vid spec tillfällen, såsom helg) och åt hur mkt som helst. Sen sov han i flera timmar, i vår säng. Goskatt!

Fick tebax vår bil igår oxå. Och den funkar! Räknade ut att de har lagt ner ungefär 15000kr på att laga den. Känns nog surt..tihi.

Har röjt i mitt kök nu, efter frukoststöket. Ska ta på mig själv och lillan, sen ska vi bege oss upp till affären, alla fyra. Måste köpa lite behövligheter, tex toapapper och diskmedel :) Egentligen behöver vi storhandla idag, men vi får c när Johan kommer hem. Måste ju in till stan isf, för man kan inte storhandla här i hålan. det blir alldeles för dyrt!

Holly släpper taget hela tiden nu, och hon står faktiskt ett tag. Tror dock mer på att det e' en slump än att hon gör det medvetet. Hon står och grejjar med ngt och behöver kanske båda händerna, så då släpper hon. Men om jag tex ställer henne så sätter hon sig ner direkt..haha.

Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?

RSS 2.0