Lekdag

Gaaah, vilken härlig dag! Skulle kanske inte skrivit om sömnen igår, att jag tydligen inte behöver den längre. För sömn behöver jag, gärna massor, och gärna nu! Kom i säng sent igår. Vi glodde på Heroes, som va' fantastiskt bra, men sent blev det som sagt. Sen väckte Hälge mig strax innan kl.05. Sabla katt, tänkte jag då. Men jag vet att jag inte kommer ha hjärta att slänga ut honom ikväll heller, då han sover så skönt i soffan :)

Nåja, nu e' de stora barnen lämnade. Mamman har tom fått frukost. Dammsugaren ska plockas fram, i väntan på att lilltösen ska vakna. Elida ska följa med en kompis hem från skolan idag, så jag behöver inte tänka på att hämta mer än Elliot idag. Johan hämtar stora tjejen när han har slutat :)

Vid 12 får jag lite fikabesök, och det ska bli supermys. Johan bakade lite åt oss igår, så det blir mumsigt värre :)

Nähä, nu kallar dammsugaren. Vi hörs!

Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?

RSS 2.0