Novembermånad

Idag e' det den 1:a November. Om 9 dagar blir Holly 11 månader. Om 1 månad och 9 dagar fyller hon 1 år. Snacka om sjuuukt! Tiden har svischat förbi sååå fort, så jag känner mig nästan förvirrad. Jag va' gravid, jag födde barn och nu har jag snart en ettåring. Oh my! What next..? Tre tonåringar, som tar studenten, körkort och flyttar hemifrån..? Kan vi inte bromsa lite nu..? Bara liiite..

Dagen blir nog bra. Jag börjar med en frukost i lugn och ro, innan alla andra har vaknat. Jag tycker det e' guld värt att gå upp först i familjen, koka mig lite ägg och te, knapra knäcke och mackor och bara njuuuta. Imorgon e' det dax för skola/dagis igen, så då e' det upp kl.07 som gäller. Får c vad barnen tycker om det imorgonbitti :)

Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?

RSS 2.0