Ojdå

Har slarvat med bloggandet. Har inte haft ngn blogglust, men så blir det ibland.

Har haft en bra helg. Igår va' Elida och lekte hos en kompis några timmar, sen på kvällen körde vi in till svärföräldrarna och åt god mat. Idag blir det lugnt. Vi ska fixa lite nere i källaren, och tvätten ska även få sig en omgång. Fattar inte hur vi kan ha så mkt tvätt! Jag vet att vi e' 5 st i familjen, men ändå! Idag ska tvätthögen krympa, om jag så ska tvätta hela dagen!

Alla sover, utom jag. Tänkte att jag skulle få i mig lite frukost, innan det e' dax att väcka lillan. Vill gärna att hon kommer upp senast 9.30, så hennes sovtider under resten av dagen rullar på fint.

Ha en bra dag!

Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?

RSS 2.0