Rensning!

Ojojoj, va' vi har varit duktiga ikväll. Jag och älskling har gått igenom vår garderob. Den va' sååå full. Det gick inte att få varken in eller ut kläder, och vi va' båda sååå trötta på eländet. Alltså tog vi helt resolut fram en sopsäck, och slängde en massa kläder. Allt som va' slitet, ngt för litet, fult, gammalt (varför sparar jag på allt..??).. När vi va' klara fanns det luft mellan galgarna och alltså tom plats för nya kläder. Inte illa va'..? Sen, när vi ändå va' på gång, tog vi byrån i sovrummet oxå. Den har sex lådor. Nu gapar två lådor tomma! Jag ger mig själv en klapp på axeln! :) Det va' ju inte så svårt som jag trodde att det skulle va' :)

Nu e' jag ganska så trött, men måste nog ta mig en kopp te och nån macka innan jag kryper i säng. Kan inte somna när jag e' lite småhungrig :)

Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?

RSS 2.0