Så ja..

Morgonarbetet e' avklarat, nu e' det strax dax för lite mellanmål. Hallonkräm eller yoghurt + frukt bjuds det på idag. Glamouröst, eller hur :) Snart dax för lunch oxå ju. Fm går så himla fort! Jag har städat av lite på nedervåningen, samt uppe i barnens rum. Har toaletterna kvar. Skakade mattan vi har i vardagsrummet. Shit, så dammig! Trots att jag dammsuger den var och varannan dag. Har låtit den ligga ute på vädring, så den e' sval och skön nu :) Hade mina funderingar på om jag skulle putsa lite fönster oxå, fast isf lämnar jag utsidan åt Johan..tihi. På lördag ska jag ut på jakt efter nya julgardiner, så då kan man ju ha fönsterna färdigputsade :)

Det blir en lätt lunch idag. Fick en massa över igår, då jag gjorde kycklinggryta. Bara att värma upp grytan och koka lite nytt ris. En riktig baggis!

Nä, nu blir det tvättvikning. Ska försöka klämma in en dusch med :)

Kommentarer:
Postat av: Magda

Vart ska du göra av med pengar denna gång :) Ja vill oxå shoppa :)

2009-11-26 @ 19:34:20
URL: http://magdalennart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?

RSS 2.0