Soliga lördag!

Ja, ni läste rätt. Solen skiner. Inte bara in genom mitt fönster utan rakt in i mitt hjärta. Blir sååå glad! Det behövs lite sol nu, i denna annars så dystra månad. Kommer bli mysigt med lite snö sen, om den bara vill komma nån gång. Det e' ju så mörkt om kvällarna.

Idol igår va' bra. Mkt bra låtar och mkt bra idoler. Trodde jag skulle dööö när jag fick höra att Erik skulle sjunga Always med Bon Jovi. Åhh, jag älskar ju Bon Jovi! Han gjorde den bra, men originalet behöver inte känna sig hotat. Inte av mig iaf :) Att Mariette ställer sig och sjunger Green day's "Time of your life" gjorde inte kvällen sämre precis. Green day har, tack vare Daniel, en stor plats i mitt hjärta. Så mkt minnen jag har till deras låtar. Nostalgi!!!

Här e' en av deras "nyare" låtar.


Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?

RSS 2.0