Bajsmåndag

Trött som tusan e' jag idag. Elliot kom ner ca tolv inatt. Då hade vi inte gått och lagt oss än, så att jag e' trött e' absolut inte hans fel! Han hade jätteont i sitt ben, stackarn. Kunde knappt stå på det. Antagligen har han fått kramp i det, eller så hade det somnat. Vi bar upp honom till sängen igen, sen sov han sött resten av natten. Ända tills mamman kom upp och  väckte båda stora kidsen kl.07!

Tjooo, va' vi stressade imorse! Eller iaf jag. Barnen va' så trötta idag, så de ville äta frukost i vardagsrummet, i soffan. Efter en halvtimme hade Elida inte fått i sig sin macka än, och klockan började ticka ilsket. Snacka om att vi typ sprang till skola/dagis. Hann precis. Imorgon måste de upp lite tidigare, för så här stressigt kan vi inte ha det.

hollysen verkar lite trött idag. Jag väckte henne strax innan halv nio, för jag ville ha lite sällskap vid frukosten. Johan sover ju givetvis. Gud så trött hon va'! Skitglad men hon hade lätt kunnat sova en timme till. Nu ligger hon här på lekfilten och pratar lite med mig. Hon har tom dragit ner en kudde från soffan och gosar med den. Sötungen :)

Nähä, nu ska jag byta på en misstänkt luktande bebis, sen blir dammsugning. Ha en bra dag!

Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?

RSS 2.0