Bra

Denna fm har gått otroligt fort. Antagligen för att vi har varit effektiva som tusan. Holly kom upp lite tidigare idag. Tyckte att jag hörde henne redan 08.30, så jag gick upp till henne. Då va' det helt knäpptyst i hennes rum, och täcket låg som det skulle i sängen, utan att man såg ngn antydan till rörelse. Jag smög fram, och kikade ner i sängen. Då ligger ungen och ler som tusan mot mig. Haha, så söt!

Efter frukosten dammsög vi och vek lite tvätt. Sen blev det kladdkakebak, för jag e' sjuuukt sugen på choklad! Men när e' jag inte det egentligen..? :) Tog nyss ut den, så det blir mumsig fika när Elida kommer hem från skolan vid 12 :)

Ska strax gå iväg och hämta Ellioten på dagis. Mår mkt bättre idag, hade bara lite ont i huvudet tidigt imorse. Tog det ganska så lugnt igår. Fuskade lite med städningen, som jag lovat, och gick inte heller hela rundan i skogen på em. Vi gick till bäcken, så vi iaf fick lite frisk luft och barnen kunde leka av sig lite :)

Nähä, dax att klä på sig kanske!

Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?

RSS 2.0