Listing

Reser helst till: Trelleborg ;)
Favoritsite: Facebook och blogg.se ;)
Favoritfärg: ROSA!! :)
Favoritmärke: Converse
Favoritdjur: Hund och katt
Stjärna jag vill träffa: James Marsters, fast helst som hans rollkaraktär Spike ;)
Motionerar: Never!
Senaste fyndet: 50% rabatt på hela ditt köp på Laredoute!!
Senast köpta skiva: Hahaha! Det va' typ 100 år sen jag köpte en skiva :)
Senaste personen du träffade: Förvirrande. Ska jag skriva älskling, innan han åkte till jobbet, eller Holly, som va' här ute i köket för en halv minut sen..? :)
Senaste personen du fick brev från: Får bara räkningar :)
Vilken färg har du på håret: Brunt, med en djävulsk, ljus utväxt, pga att mitt hår totaldissade förra färgningen. *suck*
Kan du stå på händer: Nope, inte om frågan gäller upp och ner :)
Vad har du för klocka: Min mobil! :)

Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?

RSS 2.0