Vintertid

Vaknade, och kunde omöjligt somna om. Klockan va' bara 7, men vad gör man..? Jag e' sååå dålig på att somna om på morgnarna. Min hjärna går inte att lura, för jag e' fortfarande en timme före. Nåja, lär ju få gjort mkt idag, om inte annat :)

Resten av familjen sover sött, så jag ska ta tillfället i akt, och äta frukost i lugn och ro. Igår väntade jag med att äta, ända tills alla va' uppe och klädda osv. Kockan va' nog 10, innan jag fick mat i magen, och då va' jag VRÅLHUNGRIG! Dessutom gick frukosten mest åt till att serva kidsen, då de, så fort jag skulle sätta tänderna i mina mackor, hade ätit upp och ville ha mera. Så kan det va' :)

Igår hade Elida kalas. Det va' jättelyckat, men man va' ganska trött i huvudet efteråt. 9st 7-åriga tjejer kan låta rättså mkt..tihi. 3 tjejer kunde inte komma, men bara 2 hade lämnat besked om detta. Därför väntade vi ett bra tag, på den sista, som aldrig dök upp. Dålig stil att inte ringa och meddela, när jag skrivit klart och tydligt på kortet "Ring om du ej kan komma".

Elida fick jättemkt fina presenter. Massa pyssel, pussel, Polly Pocket, dagbok, dockor.. Hon va' helnöjd :) Kanske slänger in nån bild sen :)

Nu ska jag njuta av lite mat i magen, sen ska jag besöka Magda i hennes nya hus. Ska bli superkul att c! :)

Kommentarer:
Postat av: Teres

VI hade också kalas igår... för stora M. Inte heller här ringde alla som inte skulle komma fast de stod på inbjudan. Även vi fick sitta & vänta på några... Sånt är trist!!



Men jag misstänker att kalaset va kul ändå! :-)

2010-10-31 @ 07:51:46
URL: http://tjejornas.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?

RSS 2.0