Elliot 6 år!

Igår fyllde våran älskade Elliot 6 år! Sanslöst hur fort åren har gått! Jag minns det som igår, när vi gick gata upp och gata ner i Lund, sen på kvällen den 7:e juni. Enligt personalen på förlossningen kunde vi ju egentligen åka hem, för det va' ju inget på g. Mina värkar hade startat lite smått sent på em, och då åkte vi in direkt, eftersom det gick så fort när Elida föddes. Väl inne på förlossningen hade värkarna avstannat, men vi vågade inte åka hem. Tur att vi följde magkänslan! Vi valde att spendera förkvällen på stan, där vi tittade i skyltfönster, köpte godis och till slut sprang i trappan till parkeringshuset. Fast Johan åkte hissen :) Runt kl.22 hade jag aktiva värkar, men inte så täta. Ändå föddes Ellioten kl.02.08. Och vårt liv förändrades ännu en gång. Älskade barn!

Gårdagen började såklart med sång och paket på sängen. Sen va' det dagis och skola för de stora barnen. Men på kvällen firade vi lite extra, med kladdkaka som pryddes av sex stycken ljus. Det va' en nöjd kille som gick och lade sig sen. Min stora grabb! <3 Vi kalasar mera på lördag.

E' så lycklig att just jag får vara din mamma! <3

Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?

RSS 2.0