Huvudvärk

Dagarna rullar på. Redan e' det onsdag. Sjukt!

Igår va' vi i Västervik, hela familjen. Lille Leon skulle till urologen, för att försöka jaga rätt på den "försvunna" testikeln. Den hittades, men vi ska dit igen om ett halvår, för att c så den inte fastnar uppe i ljumsken. Bra att de har koll!

Resten av dagen va' vi bara hemma, jag och barnen. Älskling åkte och jobbade direkt när vi kom hem igen. Jag hade plockat bort mig från besched, så inget jobb för min del igårkväll. Ganska skönt faktiskt, med tanke på att jag jobbar ikväll och imorgonkväll, samt börjar på mitt sommarschema på måndag! 

Igårkväll ringde Johan sjukvårdsupplysningen. Elliot har haft ont i huvudet i över en vecka, samt varit yr de senaste dagarna, främst på kvällen. Igårkväll sa han att det kändes konstigt inne i huvudet. Inte lätt att förklara riktigt när man bara e' 6 år. De på sjukvårdsupplysningen tyckte iaf att vi skulle boka en tid på vårdcentralen, men vi behövde nog inte åka in akut. Han har ju haft det så här ett tag, och det har inte blivit värre. Jag ringde vårdcentralen imorse, och fick en tid imorgon. Men om han blir sämre så ska vi åka in till akuten. Jag funderade på fästingbett igårkväll, och hon jag fick prata med idag frågade oxå om han fått ngt sådant. Har inte sett ngn fästing på honom, men vissa e' ju pyttesmå. Vi får c vad de säger imorgon!

Nu ska jag fortsätta här hemma. Tvätthögen bara växer. Kul! ;) 

Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?

RSS 2.0