Paj

Helg nr 2 utan Tandie. Saknar henne så mkt! Fina vovven! At first I was lost without you, but now I can smile at the memories, the pictures. Det kvittar hur djupt hålet e' som man ramlar ner i, förr eller senare tar man sig upp igen. Oftast iaf. Kommer alltid att sakna dig Tandiesen! <3

Har haft en bra helg. Har dock tillbringat mesta tiden av den på jobbet :) Idag jobbade jag bara fm, så resten av dagen myser jag med min fina familj. Har precis tryckt i mig en massa rabarberpaj. Fick ett infall och bakade en. Mkt gott! Älskling står ute i regnet och bygger. Det regnar inte så mkt, men tillräckligt för att jag och barnen ska mysa ner oss i soffan istället.

Nähä, det blev en kort uppdatering. Får skriva mer en annan dag, när lusten faller på :)


Mitt hår! Mkt nöjd! :)


Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?

RSS 2.0