Tjoo!

Ojdå. Blir lika snopen varje gång jag slarvat med bloggen. Men jag kan omöjligt skriva ngt när jag känner mig stressad, och tid har det inte funnits så mkt denna veckan. Började på mitt semesterschema i måndags, och har jobbat varenda dag sen dess. 7-16 i måndags, 15.30-21 i tisdags, 14-21 igår och 7-14 idag. Imorgon e' jag ledig. Halleluja! :)

Har haft en hel del för oss, sen jag skrev sist. Bla har det ju varit midsommarafton, vilken vi firade ute på Marsö. Det va' mkt trevligt! God mat, trevliga människor, mkt dans och lekar för barnen. En toppendag!

I tisdags kom min bror hit. Han ska va' ledig i hela 6 veckor. Härligt! :) Han och Johan har använt biorummet (som vi e' sååå slarviga med att använda) varje kväll. Får väl skärpa mig! Just nu kollar de på film där nere, men jag pallar inte ikväll. Har hållt igång hela dagen, så det blir sängen och boken för min del istället.

Vår altan växer fram. Vi behåller den befintliga, men den ska glasas in och så har Johan byggt ett trädäck i anslutning till den gamla. Jättebra blir det! Han e' så duktig min man :)

Mkt annat händer i vårt hus. Bla så har Elida flyttat in i Elliots rum, Holly har fått Elidas gamla rum och Leon sover nu sin tredje natt i Hollys gamla rum. Planen e' nu att jag och Johan flyttar vårt sovrum ner till källaren, så får Elida vårt sovrum som vi har nu. Johan har redan gjort upp lite ritningar, och det kommer bli grymt bra det här. Kanske vi kan använda biorummet lite oftare oxå, eftersom det ligger vägg i vägg med vårt blivande sovrum :) 

Nu ska jag pussa på mina sovande älsklingar, sen läsa lite. Imorgon blir det bara lugnt. Ja, förutom födelsedagsfika hos Marie imorgon em. Kan ju bli en vild tillställning, vem vet..? ;)

Cs!   


Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?

RSS 2.0