Effektiv dag!

Ännu en ljuvlig dag. Har haft fullt upp, mest hela dagen, men det e' bara skönt. Gillar när det e' lite fart och fläkt :)

Igårkväll va' jag ute med jobbet. Vi va' 11 st som först spelade bowling och sen åt god mat på restaurang Cecil. Det va' skitlänge sen jag spelade bowling sist. Spelade ju i klubb när jag va' typ 17-18 år, men det va' ju en hel evighet sen. Hålen i mitt eget klot va' lite små, så jag struntade i att ta det med mig. Men en handduk va' jag bara tvungen att ta med, för att torka bort oljan från klotet efter varje slag. Frågade pappa om jag verkligen kunde ta med en egen handduk, och han sa då "Det e' väl klart! Det har alla stjärnor!" Hahaha! Bästa pappa! <3

Det tog nästan en hel serie, innan jag fick snits på mina slag. Mindes ju inte ens vilket märke jag brukade stå på, eller vilken pil jag släppte klotet på. Herregud, så kass jag va'! Måste verkligen spela oftare, för man tappar det annars. Nåja, fick några strikes iaf :)

Hade sååå himla kul igår! Tack alla ni som va' med! Det va' längesen jag skrattade så mkt! Skrattade så tårarna sprutade :)

När jag kom hem så sov Leon. Han hade inte orkat hålla sig vaken, alltså fick jag gå och lägga mig utan att amma. Det kändes väääldigt konstigt, och jag va' säker på att han skulle vakna inatt. Han har ju sån't enormt sugbehov. Men icke, han sov sött hela natten iaf. Min kille börjar bli stooor!

Har haft en effektiv fm. Städat och diskat, lagat och ätit lunch, gått till skogen med Laban-bus, hämtat Elida + kompis i skolan.. Tjejerna leker uppe på rummet, och jag har bakat en kladdkaka som vi ska fika på. Det blir inget jobb ikväll, men imorgon blir det en liten avlastning. Lagom kämpigt på en fredag :)

Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?

RSS 2.0