Eric

Härliga morgon! Jag vaknade tidigt idag med. Tog Laban och gick upp till skogen en sväng. Hur mysigt som helst! När vi kom hem igen så fixade jag lite frukost, och satt här och bara slappade. Kl.8 vaknade barnen, iaf 3 av dem, så då fick jag lite sällskap i köket :) Lille Leon och Johan sover än. Tröttisar :)

Hade en underbar dag igår. Städade på fm, sen gick vi ut efter en tidig lunch. Först till skogen, sen till lekplatsen, sen hämtade vi Elida i skolan, gick och köpte glass och sen gick vi hem igen. Va' ute i nästan 3 timmar. Sååå skönt! Väl hemma igen somnade lillsessan i soffan, helt slut efter den långa promenaden! Hade inte syskonvagnen, så hon fick gå hela vägen :)

Kvällen blev en riktig myskväll. Älskling kom hem i ganska bra tid för en gångs skull. Vi dukade fram ostbågar och choklad, och kollade på filmen "Dumma mig". Sååå söt! Johan sov sig dock igenom halva filmen :) När vi hade lagt barnen så blev det lite Days-kollande för vår del, och sen Kniven mot strupen. Men jag slumrade till en stund då :) 

Ska fixa med disken nu, sen får vi c vad denna dagen har att bjuda på. Ikväll ska vi iaf heja på Eric Saade! :)

Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?

RSS 2.0